Sunday 10 May 2009

mamak forever!

jam da pukol 11.41pm...aku masih lagi melayan mamak... adui...busan...! aku busan aku online... urmm kat mamak ni la tempat aku mengadu..tempat aku berteduh... esok da start keje... malasnyer...!!!!! tapi aku masih lagi berdegil..xmahu tidur..mataku belum mengantuk lagi,bawa kemana sajaku pergi... aku kusut memikirkan masa depan..aku runsing memikirkan suasana.. aku gundah memikirkan hala tuju... entah sampai bila aku leh berdiri mcam ni.. kawan-kawan.. rumah sewa.. kerja.. kekasih... sampai bila..... Allah murahkan rezkiku.. selamatkan aku dan semua hambaMu...... trima kasih beri aku nafas.. untuk aku terus hidup..online kat restauran Ahmad Khan ni.. :)

2 comments:

  1. mamak forever!! gile kau nie.. macam citer batman lak ko nie.. hkehkehe

    ReplyDelete
  2. typegunajari: eheheeee....kaw lagi byak pengaruh media...!

    ReplyDelete