Monday 30 March 2009

Assalamualaikum W.B.T

akhirnya....
berjaya gak aku buat blogger yg mcam #@#$@$!! ni..
hahaa.. ade 5 sebab aku buat blog ni :
1- aku bosan!
2. aku cemburu!
3. aku nak ngadu!
4. aku saket perot!
5. aku demam.
tapi 1&2 tu je sebab yang leh dipercayi..
hahaa..
aku bosan ngan kerja2 & masalah seharian aku..
so dgan adenye blog ni..leh la aku kasi luah cerita cket..
dgan harapan mudah-mudahan ringan la beban kat kpala otak ni..
hahaa..aku byak pikirkan hal negara kita leh weh!
lagi satu.. aku cemburu.. cemburu..??
yela cemburu tgok kawan2 ade blogger..sibuk belek2 blog masing2..
tapi aku xde... itu je..
hahaa..
lastly aku nak mengucapkan selamat memulakan blogger yg baru..
(sblum ni mmg da ade tp kene block! )
semoga panjang umur & dimurahkan rezki..??

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...

2 comments: