Thursday 2 April 2009

aku pekerja yang bekerja

aku seorang pekerja.aku dilahirkan di rumah pekerja.
semasa kecil aku dilatih untuk bekerja. aku selalu dimarahi oleh ibu dan penjaga jika tidak mahu bekerja.jadi aku terpaksa bekerja.bekerja sehingga dewasa.setelah dewasa aku mulai tidak mahu bekerja.puas ibu dan penjaga memarahi aku kerana tidak mahu bekerja.aku punya suka lah tak mahu bekerja..aku sudah meningkat dewasa apa.darah muda ku semakin bergelora.aku sudah tahu melawan lain pekerja.aku mulai belajar ponteng bekerja.hari-hari aku semakin seronok ponteng dari kerja.bermula dari awal pagi hingga senja, aku dikerah bekerja. tapi aku cuma bekerja dua hingga tiga jam sahaja.kerana aku sudah pandai mengular kerja.sehingga kini aku masih lagi mengular kerja.blog ini ku karang ketika ku mengular waktu kerja.aku jadi seronok.dalam seronok ada duka juga.rupanya tak perasaan diperhatikan lain pekerja.lain pekerja tu disebelahan ku saja.badannya besar berketul2 pula.punyai 4 bahagian dada.terima kasih sahabat sudi memberi tahu jua.kini ku akan lebih berhati2 la.ku takut juga kelak diberhentikan kerja.kumahu kerja apa?hahahaha ku cuma layan boring saja.terima kasih kerana sudi membaca.lalalalaaaaa....... eh..eh...da ilang ngantok la..!

No comments:

Post a Comment